jueves, noviembre 25, 2010

El joc d'en Cèl.lula a Catalunya: propaganda electoral extrema


Català:

A quatre dies vista de les eleccions al Parlament de Catalunya, el partit d'en Son Goku s'apunta al Joc d'en Cèl.lula a Catalunya, proposant una solució radical per la independència!

Amb aquest cartell acabo les meves aportacions, ja que no tindré temps de fer-ne més. Si algú en té un altre, que no dubti en fer-lo i penjar-lo al grup de facebook!

A mi se m'acudeixen dos més, que són el d'APxC (APallissats pels Cel.luletes, amb aquests de protagonistes, llençant-se contra l'espectador, amb el lema "Liquideu-los a tots!", imitant el cartell de PxC i la seva... em... poca tolerància amb la inmigració) i Retrobament (amb en Trancs de protagonista, la màquina del temps amb la paraula "HOPE!" de fons i ell en el moment en el que torna a veure la seva mare al futur, imitant el cartell de Reagrupament). Per si algú ho vol intentar.

Queden només quatre dies. Que comenci El Joc d'en Cèl.lula!

Castellano:

A cuatro días vista de las elecciones al Parlament de Catalunya, el partido de Son Goku se apunta a El Joc d'en Cèl.lula a Catalunya... ¡Proponiendo una solución radical para la independencia!

Con este cartel acabo mis aportaciones, ya que no voy a tener tiempo de hacer más. ¡Si alguien tiene alguno nuevo en mente, que no dude en hacerlo y en colgarlo en el grupo de facebook!

A mi se me ocurren dos más, que son los de APxC (APallissats pels Cel.luletes, con éstos de protagonistas lanzándose contra el espectador, con el lema "Liquideu-los a tots!", imitando el cartel de PxC y su... em... poca tolerancia con la inmigración) y Retrobament (con Trunks de protagonista, la máquina del tiempo y la palabra "HOPE!" de fondo, y él en el momento en el que se reencuentra con su madre en el futuro, imitando el cartel de Reagrupament). Por si alguien lo quiere intentar.

Quedan cuatro días. ¡Que comience El Joc d'en Cèl.lula!

Links:

El Joc d'en Cèl.lula: teaser poster
El Joc d'en Cèl.lula: propaganda electoral
El Joc d'en Cèl.lula: continua la propaganda electoral

El Joc d'en Cèl.lula: Facebook

4 comentarios:

Nu dijo...

Los nombres no deberían ser traducidos! D:

Matalascañas dijo...

¿De qué nombre hablas?

Si va por "Trancs" (que es más feo que pegarle a un slagathor con un calcetín sudado), en el manga en catalán lo ponen así, igual que "Cèl.lula" Xd

Yo, ¿quién va a ser? dijo...

ya seguro que es mejor "trunk" que suena como un ictus en el cerebro o un estornudo abortado. O mejor "son gohanda" en el que le hacen un cambio de sexo de paso. ¿En Antena 3 no habían llegado a reducir algunos episodios a la mitad por la censura?

Sí, yo leía el manga en catalán.

Matalascañas dijo...

Es simplemente la catalanización del nombre, igual que Iamxa, Ten Xin Han o Krilín (con acento).

Aunque escribiese Trunks, la pronunciación correcta es Trancs. Aunque en castellano se la pasaran por la calva de "Tensián" xD